Aileen.reismee.nl

Laatste reis verslag

Dag lieve mensen,

Het zit er dan bijna op. Wat is de tijd gevlogen!
De afgelopen tijd heel veel leuke dingen meegemaakt. Kerst en oud en nieuw gevierd in Paramaribo. Oud en nieuw was echt top, wat een feest! We zijn met een klein groepje naar het centrum gegaan, met een eigen koelbox vol met parbo biertjes. Aangezien oudejaarsdag hier erg groots gevierd wordt, begon het feest al om 10 uur 's ochtends. Zelf waren we er om 12 uur in de middag. Ik keek mijn ogen uit, wat veel mensen. Het leek een beetje koningsdag, er was een dj en iedereen was goed in de feeststemming. Daarnaast was het heerlijk weer. Apart oud en nieuw vieren met een zonnetje en 30 graden, maar dat wil ik zeker wel vaker!

Vorige week ben ik 5 dagen op trip geweest, naar Voltzberg en Blanche Marie. Ik heb 4 nachten in een hangmat geslapen, zeker een ervaring, maar liever lig ik toch in een bed. De eerste twee dagen was ons kamp vlakbij de Voltzberg. Dag 2 zijn we dan ook naar de Voltzberg gelopen. Dit was een lange jungletocht van in totaal 8km. Mijn conditie is zeker op de proef gesteld. Eenmaal op de Voltzberg was de lange loop het zeker waart. Wat een prachtig uitzicht! We konden over de hele jungle uit kijken, wauw! Een ervaring die ik nooit zal vergeten.

De laatste 3 dagen van de trip hebben we doorgebracht op een kamp vlakbij de waterval Blanche Marie. Daar hebben we heerlijk kunnen relaxen en lekker kunnen zwemmen, echt genieten dus! De terugreis was erg lang, maar ik heb lekker genoten van de jungle en vond het een gek idee dat ik dit uitzicht voor de laatste keer zou hebben. Van alle tripjes die ik heb gedaan was deze zeker de beste en mooiste!

Dit is mijn laatste reisverslag. Over 2 weken zit ik weer in het koude Nederland, bah. Ik vind het erg jammer dat ik weer naar huis moet, had nog wel wat langer willen blijven. Maar vind het wel fijn dat ik straks iedereen weer kan zien, heb jullie natuurlijk wel gemist!
Ik ben blij dat ik deze ervaring heb mee mogen maken en ik vind het super dat ik dit heb mogen delen samen met een super lief mens als Sharona!

Lieve mensen tot (heel) snel!

Liefs uit Suriname.

Reacties

Reacties

Margriet

Hoi Ai
leen super gaaf wat je allemaal mee hebt gemaakt.
Het zal zeker weer wennen in nederland te zijn.maar deze ervaring pakt niemand jou meer af.
Prachtige foto.s en super leuke verhalen heb je steeds gemaakt
Ik wens je een goede reis terug.liefs Margriet

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!